DESY Hamburg – 17th day.

Hola a tothom!

Ahir no vaig actualitzar, tot i que “havia” de fer-ho, però vaig tenir una tarda-nit completita.

Al matí no tenia classes; aquesta setmana es separava el grup en SR (Synchrotron radiation) i HEP (High Energy Physics) i el meu grup, SR, hem començat les classes avui dimarts. Són molt més específiques i no estan mal, tot i que poden arribar a ser una mica avorrides (una d’elles estava plena de fòrmules). Total, que llavors ahir a la tarda (a les 2) després de dinar vaig anar al despatx un rato, a fer MATLAB, i vaig sortir aviat perquè a les 5.30 teníem la 1a classe d’iniciació a l’alemany! Guten tag! Ich heiBe Albert. Wie heiBt du? Montag, Freitag, Januar, Katalanisch, Bier, Frankfurt, … xDD algo aprendrem! Al sortir de les classes, havíem quedat per anar a jugar a futbol! 19.30 fins les 21.30 casi. Yeah. Aquest cop vam ser menys gent però volví a demostrar mi calidad, con algun control a lo Henry o algun pase a lo Guardiolo “donde pone el ojo pone el bala”. Després, al tornar, hi havia muntada una barbacoa (pa variar, un dilluns nit) al davant de la nostra guest house. Hi havia molta penya i bueno, no només per fer vida social, sino perquè estava mort de gana i molt cansat, vaig baixar a menjar allà (dsprés d’haver-me dutxat, evidentment, pk amb el camp aquell de “gespa-terra” ple de muntanyes on juguem un acaba fet una merda). Jo anava a menjar algo a casa i després baixar, però… 1) apenes em queda menjar i 2) l’Ángel, un dels asturians, just acabava de tornar de comprar carne ahi buena para barbacoa, i fue un… ohhh yeahhhhhhh. Let’s go and let’s eat & drink!!

Comimos, bebimos (unas birricas i un poco d vino) i després anaven a seguir la “festa” a un parque perquè s’estava fent tard, però els italians, spaniards i israelguy vam quedar-nos a l’apartament jugant a cartes^^.

Avui a la tarda aniré a comprar food, pq m’estoy quedando con la nevera empty, i nada. Me’n vaig a estudiar un rato, so… això és tot, de moment. Demà tenim una visita a HERA (és l’accelerador de partícules totxo que tenien aquí al DESY, tot i que el van desactivar al 2007. Avui dia, i encara durant uns anys, la recerca en física de partícules al DESY és possible perquè encara tenen grans quantitats de dades per analitzar, tot i que el cacharro ja no estigui activat) just després de dinar. Ah, i per dissabte anirem d’excursió a un parc d’atraccions rotllo port aventura! ^^

Ahh! El inglés empieza a fluirr un poco más!! Yeahhh

PD: El meu vocabulari d’spanglish també augmenta dia a dia, sobretot gràcies a en Carlos: “Voy a plantar un tòtem = I’m going to plant a tothem” (per cert, tothem en alemany significa MORT). “Tienes que conquistarla = You have to conquist her”.”Estás intentando pescar (ligar)? = Are you fishing?”

6 Responses to “DESY Hamburg – 17th day.”


  1. 1 Roser agosto 4, 2009 a las 4:25 pm

    la mama diu que està molt contenta per tu, que et vagi tot molt be i que persegueixis al supervisor amb una llista de tots els dubtes que tens per atacar-lo quan el vegis🙂

    i jo dic que….I LOVE YOUR SPANGLISH, MAN. i aprendràs alemany abans que jo, FURCIACO. Aish, sigue así hombre, qué vida más sana llevas (deporte, comida rica, fiesta….¿y cuándo estudias, pájaro?).. per cert, el Carlos es el teu company d pis? mai m’en recordo d si es aquest o no xDDD

    muaakks

  2. 2 einsteinio agosto 4, 2009 a las 5:58 pm

    nohh, el Carlos es el compañero que siempre quise, pero en cambio me tocó Mikel el Hiperactivo!
    Carlos es uno d los asturianos q viu al costat.
    Tots els dubtes que tinc? Li dic que em faci de profe de MATLAB i que es passi pel forro la seva feina? Nah, però tranki, ja buscaré ajuda.
    Alee petons!
    PD: Avui m’he cosit (d’aquella manera) un botó!!! hahaha diga-li a la Mama que menos mal que vam fer aquella “classe” xD

  3. 5 bose-einstein agosto 4, 2009 a las 6:37 pm

    esas afotos del campo fúrbol patatal ja están tardando demasiado… te pillas a alguna chati de HEP y li dius hep, hep!! fraulein, fraulein!! würden Sie so freundlich sein, um eine Fotographie spielend Fußball zu nehmen?

  4. 6 einsteinio agosto 5, 2009 a las 12:37 am

    se intentará, a la próxima (que la habrá) intentaré dur la càmera i fer alguna fotillo!!


Responder

La frase del momento

Las copas de vino que yo tengo o no tengo que beber déjame que las beba tranquilamente. ¿Y quién te ha dicho a ti que quiero que conduzcas por mí? -- J.M. Aznar, ex-presidente del Gobierno.

Efecto túnel

Propongo un experimento: encuentra un muro no muy grueso, coge carrerilla y estámpate contra él. La teoría cuántica dice que tienes 1 posibilidad entre 10 elevado a 50 (un número demasiado grande para ponerlo) de atravesarlo. Quién sabe, alomejor tienes suerte y a la primera lo consigues. Por otro lado, resulta que este efecto, que pierde todo su sentido cuando nos referimos al mundo macroscópico, es el que permite la fusión nuclear en las estrellas ergo, a la larga, el que ha hecho posible la creación de vida.

Visitas

  • 94,006 hits

